azazoo Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Skrivet 25 Augusti 2009 kan någon hjälpa mig? jag har instalerat spelet pressis som man ska göra. men när jag ska starta spelet så startar det inte. så snälla hjälp mig. :wacko: Citera
MysticGohan Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Skrivet 25 Augusti 2009 kan någon hjälpa mig? jag har installerat spelet precis som man ska göra. men när jag ska starta spelet så startar det inte. så snälla hjälp mig. :wacko:Funderat på stavningen? Mer info om din dator tack, förmodligen är den för dålig Citera
Saddam Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Skrivet 25 Augusti 2009 kan någon hjälpa mig? jag har installerat spelet precis som man ska göra. men när jag ska starta spelet så startar det inte. så snälla hjälp mig. :wacko:Funderat på stavningen? Mer info om din dator tack, förmodligen är den för dålig Salam elekom! Vadå funderat på stavningen? det är så himla barnsligt när folk skriver så!? Tyvärr kan jag inte hjälpa dig om du inte skriver exakt vad som händer när du startar spelet. Kolla systemrequiements sök på google. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.