Min favorit är Johan Glans följt av Magnus Betnér. Ser fram emot Kvarteret Skatans nya show i nöd och lust som har premiär i den 30:e september.
klassiskt klipp :)
Min favorit är Johan Glans följt av Magnus Betnér. Ser fram emot Kvarteret Skatans nya show i nöd och lust som har premiär i den 30:e september.
klassiskt klipp :)
↗ till inläggetSamma här. Henrik Schyffert är bra också. sen får jag väl hylla min släkting Cilla Domstad. Samt min bror, som går första året på en teaterinriktning. Han är en grym komiker.Min favorit är Johan Glans följt av Magnus Betnér.
Soran Ismael(stavning)
Föredrar mer spontan humor, till ex. Filip & Fredrik, Anders & Måns.
just nu kristoffer appelquist
Magnus Betnér är bäst följt av Robert Gustaffson
Magnus Betnér och Killinggänget ;)
finn/svensken,fan har glömt vad han heter :angry:
Robert Gustavsson
Johan Glans, Henrik Dorsin, Robert Gustavsson och delvis Björn Gustavsson har jag inga problem att skratta åt :D .
peter wahlbeck :D
jesper ngt heter han den jag tänker på. han har ett handikapp och sitter i rullstol.
han är jävligt go att lyssna på, jag vet för jag har gjort det :-D
Henrik Dorsin skriver förbannat bra sketcher. Ståuppare får bli Johan Glans, underbar komik imo.
Betnér, Glans och R Gustafsson.
Jonas Gardell är skön, har sett hans show "Tillfällig gäst i ditt liv" live då han var i Vasa. Har även "Livet" på dvd
↗ till inläggetJohan Glans, Henrik Dorsin, Robert Gustavsson och delvis Björn Gustavsson har jag inga problem att skratta åt :D .
Samma här. Gillar även Hassan-gänget. :)
Nja, komiker, tycker att Filip och Fredrik är hysteriskt roliga.
Filip och Fredrik kanske, åtminstone för deras äldre verk, såsom Ursäkta röran. Annars Grotesco gänget ;)
Personligen tycker jag också Betner är totalt värdelös, jag fattar vart han vill komma men han saknar totalt charm. Till slut blir allt bara utdraget klagande. :S
Schyffert och Betnér. Robert Gustafsson är något av en legend.
Svullo rest in peace
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in