Tonfisksallad Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Ja råkade ränsa Cachen och Cookies och ända sen dess har min Mozilla Firefox sett konstit ut. Den vill inte visa vissa saker, te.x Smilies här på fuska.se Vad ska jag göra? Installera om Firefox?`:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Tar typ tre minuter att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Mina inställningar>foruminställningar> "Vill du kunna se bilder i inlägg, såsom smilies och postade bilder?" Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 30 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Men lol.... De e hela Firefoxen och jag har prövat o installera om! Hur får man tebax Cachen lr/och cookies? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 (redigerat) ladda ner Safari går super snabbt. Redigerat 30 Augusti 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Jag fattar inte riktigt. Jag brukar alltid rensa allt på min firefox och det blir inga problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Jag rensar också Cache och Cookies hela tiden. Det blir inget fel. Det är nog snarare att du har tagit bort något annat isf. Installera bara om. En annan sak. Spelar du Oblivion? Me tanke på vad du heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Tack för tipset om Safari! Den verkar skön! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.