WHITE_KING Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Tja På alla folk. Vilka här spelar Evony Förutom jag? och om ni inte spelar kan ni alltid gå in på linken Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 (redigerat) Palla anmäla.. -.- Redigerat 1 September 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) Vem fan anmäler det här..? -.- Redigerat 1 September 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Tribalwars? typ ta över byar med din stam och hjälp dina vänner och bli stor, skapa trupper, mer mer mer. :) Nä, evony. Tribalwars vet jag redan vad de är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Fattar inte meningen med att registrera sig på något där hemsidan inte visar vad det är för något? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Men jag måste erkänna att deras banners lockar en till att spela :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Haha :P. Håller med fast en bra banner gör ju inte ett bra spel :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.