Garone Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Har skramlat ihop lite pengar nog till att göra ett nytt spelinköp och behöver hjälp med själva valet. Att fråga folk jag känner i verkligheten tjänar inget till då de inte kan säga något annat än "GTA IV" och "CoD 4", så jag vänder mig till er. Spelen jag äger för tillfället: Metal Gear Solid 4 Little Big Planet Killzone 2 Spel jag inte tänker köpa: GTA IV CoD 4 & 5 Andra multi spel Jag vill bara ha tips på PS3 exklusiva spel, D.V.S att det inte finns till Xbox 360 eller PC, utan enbart till PS3. Tipsa helst inte om några First Person Shooters eftersom jag har nog med sådana redan, och spelet ni tipsar om ska helst ha ett hyffsat bra online-läge så att det inte tar slut så fort spelet klaras ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Vad är det jag ser? Har du inte Uncharted, spring och köp så fort du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Vad är det jag ser? Har du inte Uncharted, spring och köp så fort du kan. Har hyrt det en gång och klarat ut det. Gillade det inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Hmm...Du kan alltid testa något sportspel (dock inte Pes om du vill ha ett bra onlineläge då det laggar väldigt mycket). R&C är riktigt kul, men har inget onlineläge. Saints Row 2 är riktigt skoj, likaså Prince of Persia och Resistance 2 (FPS). Motorstrom verkar kul, har bara kört demot. Nu blev jag sugen på spelet, tror jag såg det för 129:- begagnat på Gamestop. Warhawk är ett TPS som är helt okej, har bara kört demot. Bara lite spel jag kom på snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 UFC Undisputed 2009. testa demot kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Hmm...Du kan alltid testa något sportspel (dock inte Pes om du vill ha ett bra onlineläge då det laggar väldigt mycket). R&C är riktigt kul, men har inget onlineläge. Saints Row 2 är riktigt skoj, likaså Prince of Persia och Resistance 2 (FPS). Motorstrom verkar kul, har bara kört demot. Nu blev jag sugen på spelet, tror jag såg det för 129:- begagnat på Gamestop. Warhawk är ett TPS som är helt okej, har bara kört demot. Bara lite spel jag kom på snabbt. Saints Row 2 och PoP är multiplat. Resistance 2 har jag också hyrt men klarade aldrig ut det, men det var okej. Dock så var multispelar läget ganska övergivet. :/ Har testat Motorstorm och det var inget vidare tbh. Ska testa Warhawk demot lite senare. @Snubben ovanför mig Testade UFC demot en gång för ganska längesedan och har för mig att jag hade ganska kul. Ska tanka det igen. Under tiden, kom gärna med mer tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Nja, online väg finns det nog inte så mycket att komma med än de du har. Men om du är villig att skippa det har vi ju alltid: Heavenly Sword Ratchet and Clank Infamous Mer än så sträcker sig faktiskt inte ps3 listan för tillfället. Fast ja, finns också Wipeout... Fast det kan du ju inte ha missat? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Fallout 3? Tekken 6 verkar ju rätt fräckt också dock har det ju inte kommit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XRay1 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) du kan ju köpa cod spelen till ps3 vilken som helst eller så kan du vänta på några spel som kommer 2010 jag säger spara pengarna till grymma spel. köp modern warfare 2 när den är ute eller ochså kan du köpa MAG när den är ute. Redigerat 29 Augusti 2009 av nazar1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) Nja, online väg finns det nog inte så mycket att komma med än de du har. Men om du är villig att skippa det har vi ju alltid: Heavenly Sword Ratchet and Clank Infamous Mer än så sträcker sig faktiskt inte ps3 listan för tillfället. Fast ja, finns också Wipeout... Fast det kan du ju inte ha missat? ^^ Gillar RaC och Heavenly Sword demot var rätt bra det också men har hört att båda är väldigt korta. >.< Infamous vet jag inte... Hur långt och fritt är det? Wipeout har jag aldrig hört om. @Keyl00ger: Kom ihåg att jag bara vill ha tips på PS3 exlusiva/Konsoll exklusiva. Allt annat köper jag till datorn. Just nu tummar jag mest på UFC. När släpps MAG? @Nazar: Har redan CoD 4 och CoD 5. I november kommer jag ha pengar igen för att kunna köpa Dragon Age Origins & MW2. Jag vill ha ett spel som jag kan spela medans jag väntar. Redigerat 29 Augusti 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Finns inget releasedatum för MAG än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) Nja, online väg finns det nog inte så mycket att komma med än de du har. Men om du är villig att skippa det har vi ju alltid: Heavenly Sword Ratchet and Clank Infamous Mer än så sträcker sig faktiskt inte ps3 listan för tillfället. Fast ja, finns också Wipeout... Fast det kan du ju inte ha missat? ^^ Gillar RaC och Heavenly Sword demot var rätt bra det också men har hört att båda är väldigt korta. >.< Infamous vet jag inte... Hur långt och fritt är det? Wipeout har jag aldrig hört om. @Keyl00ger: Kom ihåg att jag bara vill ha tips på PS3 exlusiva/Konsoll exklusiva. Allt annat köper jag till datorn. Just nu tummar jag mest på UFC. När släpps MAG? @Nazar: Har redan CoD 4 och CoD 5. I november kommer jag ha pengar igen för att kunna köpa Dragon Age Origins & MW2. Jag vill ha ett spel som jag kan spela medans jag väntar. Tekken 6 är väl konsol exklusivt, om du inte räknar arcade maskinerna :) Dock har det ju inte kommit än, återkommer med mer tips snart Valkyria Chronicles kanske? demo kan man ladda ner också så man kan prova tror jag Redigerat 29 Augusti 2009 av KeyL00ger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.