Garone Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Nja, online väg finns det nog inte så mycket att komma med än de du har. Men om du är villig att skippa det har vi ju alltid: Heavenly Sword Ratchet and Clank Infamous Mer än så sträcker sig faktiskt inte ps3 listan för tillfället. Fast ja, finns också Wipeout... Fast det kan du ju inte ha missat? ^^ Gillar RaC och Heavenly Sword demot var rätt bra det också men har hört att båda är väldigt korta. >.< Infamous vet jag inte... Hur långt och fritt är det? Wipeout har jag aldrig hört om. @Keyl00ger: Kom ihåg att jag bara vill ha tips på PS3 exlusiva/Konsoll exklusiva. Allt annat köper jag till datorn. Just nu tummar jag mest på UFC. När släpps MAG? @Nazar: Har redan CoD 4 och CoD 5. I november kommer jag ha pengar igen för att kunna köpa Dragon Age Origins & MW2. Jag vill ha ett spel som jag kan spela medans jag väntar. Tekken 6 är väl konsol exklusivt, om du inte räknar arcade maskinerna :) Dock har det ju inte kommit än, återkommer med mer tips snart Valkyria Chronicles kanske? demo kan man ladda ner också så man kan prova tror jag Har provat demot och gillade det inte. :/ Provade UFC demot igen och hade väldigt mycket kul, har det något online läge och isåfall är det aktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Trycker in lite svar här emellan :P Mag ska släppas 26 jan (få se om de håller det löftet...) Heavenly sword är mycket sant kort men väldigt roligt dem 6-7 timmarna, kan säkert hitta det beggat för 99kr så. RaC skulle jag inte säga vara lika kort... inte om du hade tänkt skaffa det man spelar spelet för, gadgets and guns ^^. Finns en mindre version Quest for booty från psn också, typ expansion. Inte prövat, kort men bra sägs det. Infamous har jag faktiskt inte själv spelat (I'm broke...) Men det ska vara väldigt kul och givande sägs det. Slå upp några trailers på youtube vetja. Wipeout: futuristiskt race spel med en av de svåraste trophies:arna att få, men väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Står mellan Infamous och UFC nu. Thoughts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) Beror helt på vad du själv är sugen på, efter som jag typ inte har kört något av dem så... ehm kanske jag inte är den bästa att ge dig tips ^^ Läs reviews I guess Ta och kolla på rabatt listan också, man blir förvånad vad man har missat igenom tiderna, billigt som f*n också :P http://www.videogamesplus.ca/default.php?c...amp;&page=1 Edit: Uppdatera Redigerat 29 Augusti 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 UFC 2010 kommer ju , satt kanske dumt och köpa 2009 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XRay1 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 köp infamous istället för ufc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Själv tyckte jag inte Infamous va så bra som alla andra påstår. Sedan har de ingen multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XRay1 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Själv tyckte jag inte Infamous va så bra som alla andra påstår. Sedan har de ingen multiplayer.den är ändå bra ufc är ochså bra men infamous är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Ett spel som infamous skulle inte passa att ha någon multiplayer tycker jag (alltså mot varandra tänker jag mig att du menar?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Aja, blev inget PS3 spel alls. Köpte Crysis: Warhead till PC istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 UFC Undisputed 2009. testa demot kanske.det spelet ska du köpa helt asgrymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Aja, blev inget PS3 spel alls. Köpte Crysis: Warhead till PC istället.Det kan man faktiskt skaffa till datorn gratis....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.