Hoppa till innehåll

Behöver Speltips


Garone
 Dela

Rekommendera inlägg

Nja, online väg finns det nog inte så mycket att komma med än de du har. Men om du är villig att skippa det har vi ju alltid:

 

Heavenly Sword

Ratchet and Clank

Infamous

 

Mer än så sträcker sig faktiskt inte ps3 listan för tillfället. Fast ja, finns också Wipeout... Fast det kan du ju inte ha missat? ^^

 

Gillar RaC och Heavenly Sword demot var rätt bra det också men har hört att båda är väldigt korta. >.<

Infamous vet jag inte... Hur långt och fritt är det? Wipeout har jag aldrig hört om.

 

@Keyl00ger: Kom ihåg att jag bara vill ha tips på PS3 exlusiva/Konsoll exklusiva. Allt annat köper jag till datorn. Just nu tummar jag mest på UFC. När släpps MAG?

 

@Nazar: Har redan CoD 4 och CoD 5. I november kommer jag ha pengar igen för att kunna köpa Dragon Age Origins & MW2. Jag vill ha ett spel som jag kan spela medans jag väntar.

 

Tekken 6 är väl konsol exklusivt, om du inte räknar arcade maskinerna :)

 

Dock har det ju inte kommit än, återkommer med mer tips snart

 

 

 

Valkyria Chronicles kanske? demo kan man ladda ner också så man kan prova tror jag

 

Har provat demot och gillade det inte. :/

 

Provade UFC demot igen och hade väldigt mycket kul, har det något online läge och isåfall är det aktivt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trycker in lite svar här emellan :P

 

Mag ska släppas 26 jan (få se om de håller det löftet...)

 

Heavenly sword är mycket sant kort men väldigt roligt dem 6-7 timmarna, kan säkert hitta det beggat för 99kr så.

 

RaC skulle jag inte säga vara lika kort... inte om du hade tänkt skaffa det man spelar spelet för, gadgets and guns ^^. Finns en mindre version Quest for booty från psn också, typ expansion. Inte prövat, kort men bra sägs det.

 

Infamous har jag faktiskt inte själv spelat (I'm broke...) Men det ska vara väldigt kul och givande sägs det. Slå upp några trailers på youtube vetja.

 

Wipeout: futuristiskt race spel med en av de svåraste trophies:arna att få, men väldigt bra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror helt på vad du själv är sugen på, efter som jag typ inte har kört något av dem så... ehm kanske jag inte är den bästa att ge dig tips ^^ Läs reviews I guess

 

Ta och kolla på rabatt listan också, man blir förvånad vad man har missat igenom tiderna, billigt som f*n också :P

http://www.videogamesplus.ca/default.php?c...amp;&page=1

 

Edit: Uppdatera

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...