Sofie99 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Hej! Jag har många olika frågor. 1 hur blir jag vampyr? 2 hur blir man varulv? eller kan man inte? 3 hur bygger man egna lägenheter? (jag tycker det bara finns små dåliga) 4 (ungefär samma) hur bygger man egna hotell? 5 var kan man ladda hem hår,möbler,hus,kläder och sånt? vet ni nån bra sida? jag har ett virusprogram som kollar om det finns virus i det. snälla svara mig fort! väldigt tacksam för svar. sofie99 en till fråga: hur blir man plantsim? det här blir fråga sju. jag kommer på i efter hand. 7 jag har hört att tonåringar kan bli gravida. hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Hej! Jag har många olika frågor. 1 hur blir jag vampyr? Du måste ha Nattliv och gå på city där det finns vampyrer och om du blir vän med dem så tror jag att dem biter dig tillslut, eller så kan du fuska och skriva in boolproptestingCheatsenabledtrue tror jag det att man ska skriva och sen ta du "Spawn" och klickar dig vidare till Vampire tror jag 2 hur blir man varulv? eller kan man inte? För detta vet jag att du måste ha djurliv. vet också att du kan fuska samma som du gör för att bli vampyr 3 hur bygger man egna lägenheter? (jag tycker det bara finns små dåliga) Vet jag inte 4 (ungefär samma) hur bygger man egna hotell? vet jag inte heller 5 var kan man ladda hem hår,möbler,hus,kläder och sånt? vet ni nån bra sida? thesims.se är en bra sida tkr jag! jag har ett virusprogram som kollar om det finns virus i det. snälla svara mig fort! väldigt tacksam för svar. sofie99 en till fråga: hur blir man plantsim? för detta ska du ha året runt och du ska köpa något elexir (kommer inte ihåg vad det hetter men man kan ändå bara köpa ett elixir, och då tar du det) det här blir fråga sju. jag kommer på i efter hand. 7 jag har hört att tonåringar kan bli gravida. hur? Har både hört att det går och inte går. men isåfall ska du installera någon grej som jag inte vet. Man kanske kan fuska också men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Du kan ju alltid titta i fusk innan du startar en ny tråd. Hur du bygger hotell. Bygg ett hotell. När du är klar skriver du changelotzoning hotel i fuskrutan. (Kräver Jorden runt) Jag vet hur man bygger lägenheter men det går inte!!! Jag hatar att det inte går jag har läst alla fusk i Livet i lägenhet men det funkar ju inte! Jag har skrivit och testat koden changelotzoning apartment base och koden blir godkänd men det går inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg