Musten Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 (redigerat) Minns att jag köpte en Kalle Anka som var första numret runt år 2004 tror jag. Men det var iallafall ett avsnitt som var i 2 delar som "baserades" på The Shining och jag söker nu detta "avsnitt". :) Ja, jag har googlat men inte kommit fram till något. Har för mig att det var nummer 1 det året. Redigerat 30 Augusti 2009 av Hilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Minns att jag köpte en Kalle Anka som var första numret runt år 2004 tror jag. Men det var iallafall ett avsnitt som var i 2 delar som "baserades" på The Shining och jag söker nu detta "avsnitt". :) Ja, jag har googlat men inte kommit fram till något. Har för mig att det var nummer 1 det året. Jag har också läst den serien men jag har för mig att det var i en Kalle Anka Pocket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Kan hända att den publicerats där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 känner igen d en, visst var det "kvacket" istället för "the shining" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Känner igen den, ska kolla om jag kan hitta vilken det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Bump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.