1996 Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) det är så här att när jag är ute på msn så hackar det sig!! jag vet inte vad det kan vara. för minna kompisar går det bra.Men om någon haft ett sådant problem eller något liknade. Jag är väldigt tacksam för era svar Redigerat 31 Augusti 2009 av 1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Svårt att hjälpa dig om du inte är mer specifik än "hackade sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) Svårt att hjälpa dig om du inte är mer specifik än "hackade sig"hur menar du med specifik????? Redigerat 31 Augusti 2009 av 1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Beskriv lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Svårt att hjälpa dig om du inte är mer specifik än "hackade sig"hur menar du med specifik????? Driver du eller är du verkligen så här blåst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) Svårt att hjälpa dig om du inte är mer specifik än "hackade sig" hur menar du med specifik????? Driver du eller är du verkligen så här blåst? Redigerat 31 Augusti 2009 av 1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Jag tror nog att han menar att programmet hänger sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) Beskriv lite mer. okej när jag är ute på msn så hackar det sig men även om jag inte är ute på internet eller så så hackar det i allafall. jag vet inte så mycket men det är mystiskt. ps för mina kompisar är det inte så och för min syrra är det inte så. jag tänkte om det kanse är ett virus eller något jag vet inte så mycket mer än så Jag tror nog att han menar att programmet hänger sig?jaha okej Redigerat 31 Augusti 2009 av 1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Jag tror nog att han menar att programmet hänger sig?jaha okej JAHA? Kalla på din fader eller moder, så de kan skriva ett ordentligt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Jo och vad betyder hackar? Hackar någon din dator eller? Eller hänger det sej? Tro inte på ett riktigt svar om du inte skriver det ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 5 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 (redigerat) Jag får inget svar jag sa om någon haft ett sådant problem så kan ni hjälpa mej Redigerat 5 September 2009 av 1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Jag får inget svar jag sa om någon haft ett sådant problem så kan ni hjälpa mejDet blir svårt att hjälpa dig om vi inte vet vad fan du snackar om. Det hänger sig, okej? Står det något när det hänger sig? Har du provat att installera om programmet? Använder du något speciellt tillägssprogram? Isåfall: Har du provat att stänga av tillägssprogrammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.