Pokemon12 Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Hur lv:ar man upp sina pokemon snabbt som? Vad är hemligheten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 pokemonligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 1. Hemligheten är att du har en pokemon du bytt till dig, 2. låter den hålla lucky egg och 3. sen bara slåss mot hög lvl pokemon för mycket exp. Det räcker med att du bara tränar dina pokemon mot starka tränare om du inte vill/kan göra de första två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Hur lv:ar man upp sina pokemon snabbt som? Vad är hemligheten? om du har pkmn på låg level kan du låta dem börja i pkmn-ligan och sen byta till en starkare. på mitt silver levlade jag en pkmn från lvl 5-22 på en liga-omgång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 eller så använder man exp-share, men det kan underlätta om du säger vilket/vilka spel du vill levla på för det finns ju olika sätt för olika spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 exp-share gör snarare att det går långsammare att levla då exp:n delas upp på flera pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 exp-share gör snarare att det går långsammare att levla då exp:n delas upp på flera pkmn. Satte Exp-Share på min Eevee på guld och då fick den dubbelt upp B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon12 Skrivet 4 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Hur lv:ar man upp sina pokemon snabbt som? Vad är hemligheten? om du har pkmn på låg level kan du låta dem börja i pkmn-ligan och sen byta till en starkare. på mitt silver levlade jag en pkmn från lvl 5-22 på en liga-omgång. Hallå?Jag menar med rare candy om hur man lv:ar upp sina pokemon snabbt som, fast på ett annat sätt liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Hallå? Jag menar med rare candy om hur man lv:ar upp sina pokemon snabbt som, fast på ett annat sätt liksom. din meningsuppbyggnad sög där så jag fattade inte riktigt vad du menade. Rare candy gör så att dina pkmn går upp i lvl men den ger inte lika bra stats som när du tränar dem. det finns inget annat föremål som man kan använda för att levla dem som är bättre (eller sämre för den delen heller) än rare candy. det bästa sättet att träna är: 1. möta en bra med en dålig och sen växla. 2. möta pkmn som du är super effective mot. 3. möta pokemontränare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon12 Skrivet 4 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Hallå? Jag menar med rare candy om hur man lv:ar upp sina pokemon snabbt som, fast på ett annat sätt liksom. din meningsuppbyggnad sög där så jag fattade inte riktigt vad du menade. Rare candy gör så att dina pkmn går upp i lvl men den ger inte lika bra stats som när du tränar dem. det finns inget annat föremål som man kan använda för att levla dem som är bättre (eller sämre för den delen heller) än rare candy. det bästa sättet att träna är: 1. möta en bra med en dålig och sen växla. 2. möta pkmn som du är super effective mot. 3. möta pokemontränare. TROR JAG BRYR MEJ!!!! :angry: Ok, jag ska prova. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon12 Skrivet 25 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Hallå? Jag menar med rare candy om hur man lv:ar upp sina pokemon snabbt som, fast på ett annat sätt liksom. din meningsuppbyggnad sög där så jag fattade inte riktigt vad du menade. Rare candy gör så att dina pkmn går upp i lvl men den ger inte lika bra stats som när du tränar dem. det finns inget annat föremål som man kan använda för att levla dem som är bättre (eller sämre för den delen heller) än rare candy. det bästa sättet att träna är: 1. möta en bra med en dålig och sen växla. 2. möta pkmn som du är super effective mot. 3. möta pokemontränare. TROR JAG BRYR MEJ!!!! :angry: Ok, jag ska prova. :) Hallå? Är det dött här elr? Men jag ska prova det senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon12 Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 1. Hemligheten är att du har en pokemon du bytt till dig, 2. låter den hålla lucky egg och 3. sen bara slåss mot hög lvl pokemon för mycket exp. Det räcker med att du bara tränar dina pokemon mot starka tränare om du inte vill/kan göra de första två. Tack för hjälpen! Men.... vad är ett lucky egg? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg