Hoppa till innehåll

Min Ping Är För Hög.


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

tja :D

det är så att min ping är ganska hög när jag spelar spel, den är ca 170. fast igår var den 45 på den servern som ligger i london. om jag spelar på en server här i sverige så har jag bara 30 i ping som jag brukar.

 

jag har tittat på bredbandskollen.se och där har jag 6.45 eller ngt som - den hastigheten jag brukar ha.

har stängt ned AVG antivirus och sånt fast ändå så har jag en sån ping.

 

har Telia kan jag tillägga.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att slå till din dator så hårt det går och kolla om ping blev bättre xD

Korkat svar -,- varför skulle de hjälpa?

 

fail @ din signatur btw

 

Okej skulle kolla relaktion ni hadde xD Du hadde ingen humor =) Men kolla ditt modem eller router! sen efter det startar du om datan och kollar om det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att slå till din dator så hårt det går och kolla om ping blev bättre xD

Korkat svar -,- varför skulle de hjälpa?

 

fail @ din signatur btw

 

Okej skulle kolla relaktion ni hadde xD Du hadde ingen humor =) Men kolla ditt modem eller router! sen efter det startar du om datan och kollar om det funkar!

 

Bra humor = skrattar åt det som är roligt for real, dålig humor = skrattar åt allting
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att slå till din dator så hårt det går och kolla om ping blev bättre xD

Korkat svar -,- varför skulle de hjälpa?

 

fail @ din signatur btw

 

Okej skulle kolla relaktion ni hadde xD Du hadde ingen humor =) Men kolla ditt modem eller router! sen efter det startar du om datan och kollar om det funkar!

 

Bra humor = skrattar åt det som är roligt for real, dålig humor = skrattar åt allting

 

Nice !! =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter som det är deras server som segar lite.

Funkar din ping bra på vilken annan server som helst är det inte du som laggar.

tackar... fick bara ett bra svar av 8 inlägg eller ngt sånt.

 

jo det verkar vara alla deras servrar till Battlefield Vietnam och battlefield 2... jag det verkar bara som om det är jag som får hög ping, alla andra har lika dan ping som de har haft tidigare. detta är very strange.

 

så det konstiga är att det är bara jag som har fått en hög ping och att det är så för mig på alla deras servrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...