msa Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 spela på servrar i europa, då borde du få bättre ping.London ligger i europa ja, då hade han ju 45 ping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Använder dem standard portar?Vilken port de använder har inget som helst med tidsfördröjningen att göra. Jag har haft problem med att vissa portar har varit stängda vilket har segat ner min anslutning till vissa saker, men jag vet ju inte om det är samma problem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Använder dem standard portar? Vilken port de använder har inget som helst med tidsfördröjningen att göra. Jag har haft problem med att vissa portar har varit stängda vilket har segat ner min anslutning till vissa saker, men jag vet ju inte om det är samma problem här. tackar, men så va det inte. nu är det fixat och min ping är normal igen på deras servrar =) tackar endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Så nu kan en Mod låsa tråden :P hihihih Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.