Nacke3000 Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Tjena! Jagex har gjort en stor uppdatering som kallas 5tek. Diskutera vad ni tycker om den! JAG HARAR DEN!!! GE Laggar asmycket för mig nu och startsidan är ful och störande! Vad tycker ni? Jag däremot gillar looken på den nya radarn och när man ska plocka upp saker. MEN INTE ALLA SMÅDETALJDER SOM MAN INTE SER SOM GÖR GE SÅ HIMLA LAGGIGT! Jag vet att min data är 1år gammal. Men den ska klara av runescape bättre! Börja diskutera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Vad fan är 5tek? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Vad fan är 5tek? Håller med ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 (redigerat) Det heter RuneTek5 och själv ser jag ingen skyllnad (förutom SD fullscreen). Btw, startsidan har inget med RuneTek5 att göra. Redigerat 2 September 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 (redigerat) Tycker att "cursor" knapparna är ganska fula (T.ex om man kan attackera något när man håller över denna kommer det upp ett svärd i en ruta). Dock är dessa ganska praktiska, men kunde gjorts på ett snyggare sätt (t.ex enbart ett svärd, utan rutan runt). World change list är väldigt konstigt tycker jag... Om man sorterar på Activity/Location så kommer inte locations i ordning. Sveriges servrar hamnar med 10 servrar emellan. Sen står det inte vart servrarna ligger om de har en "activity". T.ex Sveriges Bounty Hunter server (124), syns nu inte att den är Svensk. Laggar förövrigt ingenting... Tog bara lite längre tid att ladda ner spelet såklart, men det är ju p.g.a uppdateringarna sm ska laddas ner. Redigerat 2 September 2009 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Jag gillar det med svärdet och allt som kommer om man ska göra något! Men som en annan sa. Inte ramen! Och jag gjorde ett misstag/tek5 Menade runetek5. Sorry! Startsidan är lite konstigare som sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Finns bara en update på sidan. Play now member har tagits bort... Gör knappast sidan fulare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 (redigerat) Jag har inte hunnit testa det ännu. Får väl göra det så småningom. edit* Ser ju ganska bra ut, lite störande bara att det dyker upp en ikon när man drar musen över något. Går lite trögare att logga in samt att jag kan bara gå till ett ställe om jag trycker på minimappen. Vill jag gå typ, 5 meter fram, så måste jag trycka på minimappen, lite störande. Redigerat 2 September 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Går lite trögare att logga in samt att jag kan bara gå till ett ställe om jag trycker på minimappen. Vill jag gå typ, 5 meter fram, så måste jag trycka på minimappen, lite störande. Kan du formulera om den meningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Går lite trögare att logga in samt att jag kan bara gå till ett ställe om jag trycker på minimappen. Vill jag gå typ, 5 meter fram, så måste jag trycka på minimappen, lite störande. Kan du formulera om den meningen? Behövs inte, då Jagex redan fixat den buggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Pfff......Man kan ändra musen, så när man ska typ hacka träd kommer det inte fram någon ikon.... ''Options'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Pfff......Man kan ändra musen, så när man ska typ hacka träd kommer det inte fram någon ikon.... ''Options'' Jo jag märkte det igår. Var bara lite för snabb med att posta mitt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg