Hoppa till innehåll

Runescape Update Tek5

Nacke3000

Rekommendera inlägg

Tjena!

Jagex har gjort en stor uppdatering som kallas 5tek.

Diskutera vad ni tycker om den!

JAG HARAR DEN!!! GE Laggar asmycket för mig nu och startsidan är ful och störande! Vad tycker ni?

Jag däremot gillar looken på den nya radarn och när man ska plocka upp saker.

MEN INTE ALLA SMÅDETALJDER SOM MAN INTE SER SOM GÖR GE SÅ HIMLA LAGGIGT! Jag vet att min data är 1år gammal. Men den ska klara av runescape bättre!

Börja diskutera!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker att "cursor" knapparna är ganska fula (T.ex om man kan attackera något när man håller över denna kommer det upp ett svärd i en ruta).

Dock är dessa ganska praktiska, men kunde gjorts på ett snyggare sätt (t.ex enbart ett svärd, utan rutan runt).

World change list är väldigt konstigt tycker jag... Om man sorterar på Activity/Location så kommer inte locations i ordning. Sveriges servrar hamnar med 10 servrar emellan. Sen står det inte vart servrarna ligger om de har en "activity". T.ex Sveriges Bounty Hunter server (124), syns nu inte att den är Svensk.

Laggar förövrigt ingenting... Tog bara lite längre tid att ladda ner spelet såklart, men det är ju p.g.a uppdateringarna sm ska laddas ner.

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte hunnit testa det ännu. Får väl göra det så småningom.

edit*

Ser ju ganska bra ut, lite störande bara att det dyker upp en ikon när man drar musen över något.

Går lite trögare att logga in samt att jag kan bara gå till ett ställe om jag trycker på minimappen. Vill jag gå typ, 5 meter fram, så måste jag trycka på minimappen, lite störande.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går lite trögare att logga in samt att jag kan bara gå till ett ställe om jag trycker på minimappen. Vill jag gå typ, 5 meter fram, så måste jag trycka på minimappen, lite störande.

Kan du formulera om den meningen?

Behövs inte, då Jagex redan fixat den buggen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...