MrJesper Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) Ja, eller vrf inte Anabola?Han ville ju inte ha anabola :_ Mitt tips, träna mkt ät bra. Svårare är det inte! Men gör inte som dem gamla skidåkarna = 2x2x7x52 = 2timmar 2 gånger per dag, 7gånger i veckan och 52 vecker om året. Det funkar inte! :P Man ska variera och ta det lungt ibland och köra på STENHÅRT ibland! Redigerat 16 September 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Ja, eller vrf inte Anabola?Han ville ju inte ha anabola :_ Mitt tips, träna mkt ät bra. Svårare är det inte! Men gör inte som dem gamla skidåkarna = 2x2x7x52 = 2h/dag 7gånger i veckan och 52 vecker om året. Det funkar inte! :P Man ska variera och ta det lungt ibland och köra på STENHÅRT ibland! host*ironi*host, nån skrev att han skulle ta effedrin så då kan han väll ta Anabola istället det är inte lika farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Ja, eller vrf inte Anabola?Han ville ju inte ha anabola :_ Mitt tips, träna mkt ät bra. Svårare är det inte! Men gör inte som dem gamla skidåkarna = 2x2x7x52 = 2h/dag 7gånger i veckan och 52 vecker om året. Det funkar inte! :P Man ska variera och ta det lungt ibland och köra på STENHÅRT ibland! host*ironi*host, nån skrev att han skulle ta effedrin så då kan han väll ta Anabola istället det är inte lika farligt. Man förlorar manligheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.