CookieMan Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Tja! Jag var på google och kollade på lite cs-bilder och hittade en bild med en kille som körde med awp. Det konstiga var att han hade ett vanligt sikte som på vanliga vapen, t ex colt, ak mm. Är det ett hack eller har han typ redigerat bilden? Se bifogad fil: http://csbeta.ndlp.info/awp.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Models... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 En sorts hack ja, ingår oftast i andra hack, t.ex wallhack, då brukar det medfölja ett korshår till samtliga vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 En sorts hack ja, ingår oftast i andra hack, t.ex wallhack, då brukar det medfölja ett korshår till samtliga vapen.Nej... Det är models. Jag har själv haft det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Jag vet hur man kan göra. Kan va ett dyrt sätt dock. Rista in i skärmen där siktet är :) Som jag sa. Inte så smart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Eller sätta dit lite kludd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Det går med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Fusk/Hack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Eller skär ut vääldigt tunna tejpbitar. Bara att ta bort dom när du vill. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 eller så dricker ni as mycket läsk och pissar hål där siktet ska va på skärmen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Det är fortfarande modeller han har använt sig utav. Går att ladda ned om man söker rätt. Finns till scout och awp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 (redigerat) Kan också vara hack. Som en annan sa så brukar det komma med crosshair med wallhack eller något liknande. Redigerat 12 September 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg