Hoppa till innehåll

[tut] Hur Man Får Bättre Ping I Cs 1.6 Bla


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej där!

 

Nu tänkte jag visa er hur man får bättre ping i bla counter strike 1.6. Ni kan börja med att gå till http://www.speedtest.net/ och kolla hur snabbt bredband ni har. Sen så är det dags att ladda ner ett program som heter TCP optimizer och det är upp till er om ni laddar ner det eller inte. när ni har laddat ner det så öppna upp programmet och markera dessa

 

http://i32.tinypic.com/o32ub.jpg

 

den dära "mätaren" ska ni markera ungefär hur många mbt/s ni hade jag hade 2,3 mbit/s så jag valde 2500

 

och sedan så ska ni bara klicka på apply changes och sen så ska ni bekräfta sen kan ni starta om datorn så har ni lite bättre ping.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

programmet ändrar i registret funkar för

 

det finns inget sätt att sänka sitt ping annat än att skaffa bättre ISP

kunnig du värkar vara innom detta område :) du värkar inte heller veta vad isp står för

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

programmet ändrar i registret funkar för

 

det finns inget sätt att sänka sitt ping annat än att skaffa bättre ISP

kunnig du värkar vara innom detta område :) du värkar inte heller veta vad isp står för

 

Och du var ju bättre som hittade ett program på internet, WOOW! Finns 2000 TUTs om man bara har tid och googla. Tänker inte ens använda det där skiten. Har man en dålig ping på cs borde man skämmas. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns inget sätt att sänka sitt ping annat än att skaffa bättre ISP

 

kunnig du värkar vara innom detta område :) du värkar inte heller veta vad isp står för

 

Och du var ju bättre som hittade ett program på internet, WOOW! Finns 2000 TUTs om man bara har tid och googla. Tänker inte ens använda det där skiten. Har man en dålig ping på cs borde man skämmas. =D

 

Wow stor i orden men liten på jorden eller vad är det man säger?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...