fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 hejsan jag behöver hjälp att komma in i det andra templet det som finns nästan vid dragoon roost island fattar inte hur man gör har klarat första templet men det andra måste jag ha hjälp med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Att komma in? Åk ner vid dragon rost islan skut en eld pil på huvudet nu ska du in i huvudet när du är inne gå till kistan döda alla fiender öppna kistan och du får iron bots åk dit och ta på dej skona och andvänd skull hamer för att få bort den och du är inne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vilket huvud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag förstår inte förklara bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Kolla pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ligger is ön nära eld ön hittar inte is ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag tror du kan teleporta dit med ballad of gales, inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Nej det går ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 hejsan jag behöver hjälp att komma in i det andra templet det som finns nästan vid dragoon roost island fattar inte hur man gör har klarat första templet men det andra måste jag ha hjälp med Vilket?? Andra templet där man ska "uppgradera" mäster svärdet lr andra templet efter Forest Heaven?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 andra templet ÄR ju forest haven (eller fobidden woods). och det finns inget andra tempel som ligger nära dragon roost island? däremot Windfall island.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 fredrik14, menar du Forbidden Woods? Har du fått dekulövet? När du är uppe i dekuträdet ska du glida med bladet ner till avsatsen där gräset formar en pil. Gå ut. Använda dekulövet till att glida från ö till ö. Glöm inte att ändra vinden så att den blåser i rätt riktning. På den sista ön måste du tajma virvelvinden och hoppa in i den. Om du gör det rätt, glider du mot Forbidden Woods. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 noop jag menade wind tempel eller vad det heter men jag är inne där men behäver hjälp hur berifar man sin kompus det står att jag måste bli lika tung som the deku tree sen står det if onlu the dekku tree was here snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg