fimpen Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Tja. Jag lyssnar på musik med både hörlurar och högtalare. Kan man få ljudet från skype bara till hörlurarna så man slipper att musiken typ förstörs? ;) Citera
TheUnnamed Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Har du en iPod/Random mp3 spelare med stereouttag så kan du koppla in högtalarna i den och headsetet i ljudkortet elr vise versa. Citera
fimpen Skrivet 5 September 2009 Författare Rapport Skrivet 5 September 2009 Ah okej. Men nu vill jag göra typ så fast jag lyssnar t.ex. på spotify? Vet att det kanske låter konstigt men jag tycker det skulle vara svinskönt. ;) Så, ljudet från skype bara till hörlurarna och kanske musiken och musiken utan skype på högtalare. :) Citera
TheUnnamed Skrivet 6 September 2009 Rapport Skrivet 6 September 2009 Finns väll vissa headset som har separata ljudkort borde väll kanske funka då men inget jag själv testat så kan inte uttala mig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.