Gäst nicke02 Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Hej jo jag undrar vart dks class trainer är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Ebon hold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Hej jo jag undrar vart dks class trainer är?Du är lite noob som inte vet att dom är i ebon hold, ja, med tanke på att dom säger de i questarna du gör i början :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Hej jo jag undrar vart dks class trainer är?Du är lite noob som inte vet att dom är i ebon hold, ja, med tanke på att dom säger de i questarna du gör i början :S Han erkände att "ÄR lite noob" whats yo point? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Tycker själva dem är lite "Noobiga" Amal'thazad: Hello! Ready for some training? stod typ så när jag höll mig uppdaterad iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Finns death knight tränare där du började som en Death Knight alltså Ebon Hold. Du kan ju göra portal dit så du borde veta och med questen borde du ändå fatta vart dom finns. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg