Blattenn Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Jag har en baotian diablo och undrar vad ni tycker om den. Jag tycker att den är snygg men det är en chinamoppe så inte bra. vad tycker ni kan ni tipsa en bra och snygg EU-moppe men som inte är så dyr max 19 000:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Fattar då inte varför någon anmält denna tråd. Bara en kille som vill ha hjälp med att hitta en moppe :S Rieju moppar har jag för mig ska vara rätt bra. Du kan ju leta efter begagnade på blocket, som t.ex den här: http://www.blocket.se/skaraborg/Rieju_RRX_...m?ca=11&w=3. Denna tror jag är EU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Onödig tråd? Är syftet med tråden att du vill ha hjälp att hitta en ny moppe, eller att du ville säga att du har en baotian diablo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg