Arcanum Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 hur dödar man alla mantor på Hawaii-platsen? dom blir bara fler å fler.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Du ska klättra upp till palmerna och där ska du skjuta vatten på dom sen när vattnet tar slut så får du springa ner till den där polen typ... sen får du hålla på så i ett tag.... hoppas det funkar.. jag har klarat spelet och det funka för mig! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Först döda jag alla tills dom bler råsa och sen stälde jag mej i stranden på en sida sen när nästan alla var där svävade jag till andra sidan och hållde på så tills alla var döda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ja! använd båda dom taktikerna! det gjorde jag! alltså: först döda alla mantor tills dom blir rosa (uppe på en palm) och sedan springa ner till stranden och spruta där längs med. då ser du mycket lättare var dom är också och nära till vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Du gorde samma som jag ju :P Jag stog i en palm och dödade alla tills dom blev råsa och sen det där med stranden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 På samma ställe så finns det en bana där man ska städa hela stället på tid... HUR GÖR MAN DET ENKLASt????? Jag fattar inte hur man gör?? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 håll in spruta knappen (löst) då kan du springa samtidigt som du blöter ner allt. och oroa dig inte för små bitar. du behöver typ bara täcka 90% eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg