Zhug Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Hej. För 2 veckor sedan så bytte jag mitt account mot en druid. Sen några dagar senare ringer han mig och säger att hans kusin lr nåt hade bytt password, och jag får det nya passwordet, men det funkar inte. Så jag säger till han det o det funkade inte för han heller (sa han iaf). Så han ringde blizzard och frågade vad dem sysslar med. Senare så kontaktar han mig på msn och säger att accountet har blivit bannat, och jag får tillbaka mitt andra. Sen har jag följt druiden på armory, först idag ser jag att någon har varit inne och bytt gear, specc etc. Så har jag rätt att ta tillbaka accountet? Tackar för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) Du har ingen rätt alls, det är risken man tar när man byter accounts Redigerat 8 September 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Du har rätt att ta tillbaka din account till 65%. (säger jag) Men när man ska byta ska man se till att den inte e bannad eller något, vilket betyder ett minus för dig. Du har ju godtagit bytet utan att titta ifall den inte e bannad. Så du blev lurad helt enkelt för jag tror den redan var bannad. Ifall den redan var bannad så säger jag , köpsbedrägeri! ;) ;) :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Om man blir scammad när man köper droger, har man 65% rätt att gå till polisen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Nej, den var inte bannad innan, jag spelade några dagar först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Nej, den var inte bannad innan, jag spelade några dagar först. Fick du inte secret question osv när ni bytte? Annars låter det som ett dumt byte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) Ja, jag fick allt, Vi bytte emails åt varandra också. Nu ser jag idioten sitter inne och spelar, lexsusan på trollbane ally. EDIT: Jag snackar med han o säger att han "ångrar" sig. Btw, jag tackar tunnelvision för han försökte iaf :) Redigerat 8 September 2009 av Zhug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 ähh palla bry sig du fick ju tillbaxs ditt gamla acc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Vad är ideen med att byta accounts? jag vill inte mena något illa, men: Tönt? xD Se till då att du inte gör om det, och enligt mig, som Hivee sade, Eget fel. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Vad är ideen med att byta accounts? jag vill inte mena något illa, men: Tönt? xD Se till då att du inte gör om det, och enligt mig, som Hivee sade, Eget fel. :( Han kanske vill ha en mage för han är trött på rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Exakt, jag var väldigt less på min hunter. Men nu har jag fått tillbaka den, och bytt bort den ännu en gång :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Haha :P Hoppas det inte händer än 1 gång xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg