Fruktnystan Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Ja, nu är det så att jag tog en titt på SH/GH's låtlista, och såg att många av mina favoritlåtar inte var med, och flera jag inte gillade var det. Så nu ska jag göra en egen lista med de 48 låtar jag vill ha med, och ni ska göra detsamma. Låtarna får vara från GH1, 2, Encore: Rocks the 80's, 3 och Aerosmith för att det ska bli rättvist. Och ingen DLC! Så nu kör vi. GH1: Ace of Spades Bark at the Moon Cowboys From Hell (inte liveversion >:O) Ziggy Stardust GH2: Beast & the Harlot Carry on Wayward Son Crazy on You Free Bird Freya Hangar 18 Jessica Killing in the name Laid to Rest Madhouse Misirlou Possum Kingdom Search and Destroy Shout at the Devil Sweet Child o' Mine (HUR kunde de inte ta med den?!) The Trooper YYZ Bonuslåtar: Elephant Bones Jordan Mr Fix It Parasite The Light That Blinds Thunderhorse Trogdor? :) X-Stream 80's: Play With Me Inte mycket annat bra här... xD GH3: Black Sunshine Cities on Flame with Rock and Roll Cliffs of Dover Cult of Personality Knights of Cydonia Lay Down Paranoid Reptilia Stricken Welcome to the Jungle Bonuslåtar: F.C.P.R.E.M.I.X Impulse Through the Fire and Flames GHA: All the Young Dudes Dream On Toys in the Attic Train Kept a' Rollin' Walk This Way (inte DMC) Sådär ja. :D Let's see what YOU got.
Jolt Skrivet 26 September 2009 Rapport Skrivet 26 September 2009 GH1: Ace of Spades Killer Queen (sjävklart) Thunder kiss '65 More Than a Feeling You've Got Another Thing Comin Symphony of Destruction (såklart) GH2: Killing in the name Mother (absolut) Strutter (givet) Monkey Wrench Sweet Child o' Mine Killing in the Name Free Bird 80's: No One Like You Heat of the Moment Ballroom Blitz GH3: Rock and Roll All Nite Barracuda Bulls on Parade When You Were Young Paranoid My name is Jonas Rock You Like A Hurricane Welcome To The Jungle Black Magic Woman Before I Forget Knights of Cydonia Raining Blood Cliffs Of Dover (Solklart) Through The Fire And Flames GHA: Walk This Way Dream On Blev bara 32, men har säkert inte med alla bra.
Ankdamm Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Skrivet 10 Oktober 2009 GH1: Symphony of Destruction Ace of Spades Crossroads (Solklart! :P) Cowboys from Hell Ziggy Stardust Thunder Kiss '65 Killer Queen GH2: Crazy On You Jessica Killing in the name Laid to Rest Madhouse Misirlou The Trooper Monkey Wrench Free Bird Beast And the Harlot Mother TROGDOOOOOR!!!!!!!! Jordan Hangar 18 Carry On Wayward Son Sweet Child O' Mine The Light That Blinds Thunderhorse 80's: Because It's Midnite Ballroom Blitz Play With Me Round And Round GH3: Cliffs Of Dover Through The Fire And Flames My Name Is Jonas Cities On Flame With Rock 'N Roll Impulse Cult Of Personality Take This Life Raining Blood Monsters Paranoid Reptilia Stricken Welcome to the Jungle
arrmando Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Skrivet 10 Oktober 2009 GH 1 har jag inte kört. GH 2 har jag inte kört. Encores 80s har jag inte kört. GH 3 The number of the beast rock you like a huricane welcome to the jungle slow ride talk dirty to me cult of personality cliffs of dover holiday in cambodia monsters Schools out =) GH A har jag inte kört det var väl dom
Rekommendera inlägg