Hoppa till innehåll

Nytt Spel Efter Jag Har Fått Halo 3 Odst...


Champagne

Rekommendera inlägg

Tjenare... jag har förbokat Halo 3 ODST som kommer om 12 dagar.

 

Saken jag ville komma till var att, vilket spel ska jag satsa på efter??

 

Call of duty : World at War har jag bara testat demot på men jag har hört att det ska va ett av de roligaste.

Left 4 dead har jag bara testat på datan, dock bara demot...

 

Ja, det var de spelen jag kom på men ni kanske kommer upp med några bättre förslag än dom här spelen ? :)

 

Ha en bra dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare... jag har förbokat Halo 3 ODST som kommer om 12 dagar.

 

Saken jag ville komma till var att, vilket spel ska jag satsa på efter??

 

Call of duty : World at War har jag bara testat demot på men jag har hört att det ska va ett av de roligaste.

Left 4 dead har jag bara testat på datan, dock bara demot...

 

Ja, det var de spelen jag kom på men ni kanske kommer upp med några bättre förslag än dom här spelen ? :)

 

Ha en bra dag :)

CoD: WaW är obalanserat buggigt och allmäänt sämre än Cod4. Treyarchs Call of Duty spel är sämre än Infinity Wards eftersom det var IW som började göra CoD. Men jag skule vänta tills CoD. MW2 kommer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 köp inte pengasvampen Halo ODST förrens andra har kört det och kan säga om det är bra och inte en kopia av

halo 3.

 

2, De här spelen ska jag köpa iaf, Fifa 10, L4D 2 kanske, kanske Call of duty MW 2 och om man säger att halo odst inte är halo 3 kopia och att det j*vligt roligt går det före allt annat :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 köp inte pengasvampen Halo ODST förrens andra har kört det och kan säga om det är bra och inte en kopia av

halo 3.

 

2, De här spelen ska jag köpa iaf, Fifa 10, L4D 2 kanske, kanske Call of duty MW 2 och om man säger att halo odst inte är halo 3 kopia och att det j*vligt roligt går det före allt annat :D

Jag har redan bokat och jag följer hela halo serien... Förboknings-erbjudandet är att man kan spela som sgt johnson...

Och jag kanske vill va 1 av dom som dömer spelet ? (:

Så det är inte så bortkastade pengar på halo 3 odst för jag VET att det kommer bli grymt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Operation Flashpoint 2 kommer ut om ca 1 månad. Ser ut att bli grmt kul. De har sagt att det tar 6 timmar att gå igenom hela spel "världen". Och det är avbildat efter en verklig ö, exakt. Ska nog bli roligt att spela, hoppas jag.

Bara de fixar sätt att komma fram snabbare, då. :P

 

Helikopter, bil, båt osv. tror jag kommer finnas...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...