Gäst nicke02 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Livet är hårt i storstan visst? Sluta gnäll.Om det är någon som ska sluta gnälla så är det du... Du ska alltid gnälla på allt och alla, Du kan alldrig hålla käften.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Livet är hårt i storstan visst? Sluta gnäll.Om det är någon som ska sluta gnälla så är det du... Du ska alltid gnälla på allt och alla, Du kan alldrig hålla käften.. inte du heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Man blir inte bannad för att någon har snott ditt konto. Utan hackaren måste ha gjort något för att du ska bli bannad. Han kanske drog igång en bot- vad vet jag..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Om vi ska diskutera så kan du fan bestämma att vi ska diskutera. Plus bot = ban Inte 100% ban iaf. okej jag kanske inte var tydlig nog. Det är INTE jag som spelade på kontot Man blir inte bannad för att någon har snott ditt konto. Utan hackaren måste ha gjort något för att du ska bli bannad. Han kanske drog igång en bot- vad vet jag..? VAh !? blir man inte bannad för att någon annan har snott mitt konto WTF? :rolleyes: Om det inte är du som har fått ditt acc bannat så kan man ju undra hur den andra personen har fått tag på ditt lösenord.Har du skrivit in det på någon hemsida? Fundera igenom vad det kan bero på... Jag antar att nån har smittat mig via en trjoan/keylogger för jag skulle inte gå på phishing inte ens desktop phishing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 När någon "hackar" ditt konto, så finns det inget system som fungerar som så att kontot blir bannat för att någon annan med ett annan IP loggar in på det. Utan den som har varit inne på ditt konto, måste ha gjort något för att du ska bli bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 När någon "hackar" ditt konto, så finns det inget system som fungerar som så att kontot blir bannat för att någon annan med ett annan IP loggar in på det. Utan den som har varit inne på ditt konto, måste ha gjort något för att du ska bli bannad. haha jag skojjade med det jag sa innan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Man kan skriva ett méssenge till Jagex om att kolla IP genom account management. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) jaha då fick man svar från FAGEX! Appeal Status: Denied Explanation of why your appeal was denied (if appropriate): Thank you for sending in your offence appeal - you obviously care about your account, and making sure that you read our rules can help to ensure that you can avoid this situation happening again. At Jagex, we examine offences and offence appeals very carefully before we come to our final decision. In this instance, we have found that you were responsible for this offence, and therefore it will remain on your account. We want you, and every other player, to be positively engaged in our community and the game - if you continue to break our rules, you may reach a point where you are limited to Quick Chat, or even excluded from the game on this account, or any other accounts you have. What do you do now? Go here to have a good read of the Rules of Conduct, there is also good advice on ensuring your account is kept secure in our Safety & Security Guidelines, located in the 'Customer Support' section of our website (www.runescape.com or www.funorb.com). Have fun - enjoy the community and the game - and please don't spoil the experience of your fellow gamers. Sincerely, Jagex Customer Support Explanation of why you cannot appeal again: You have recently attempted to appeal this offence and your appeal was denied. You may make futher attempts to appeal this offence in the future, however, you cannot appeal now, because we enforce a delay between appeal attempts for account security reasons. This is used as a security feature, and stops hijacked accounts from having all of their appeal attempts used up before the account can be recovered. This does not affect your ability to appeal other offences on your account. Redigerat 28 September 2009 av LeetrN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 En jävla dålig appeal du måste ha skrivit då sötnos <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 En jävla dålig appeal du måste ha skrivit då sötnos <3tru dat tbh <3 OT. Fatta att det bara är ett spel...? Inget att skära sig själv över. Tror du någon bryr sig om din account blev hackad eller påkörd av en bil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 En jävla dålig appeal du måste ha skrivit då sötnos <3tru dat tbh <3 OT. Fatta att det bara är ett spel...? Inget att skära sig själv över. Tror du någon bryr sig om din account blev hackad eller påkörd av en bil? W0rd på det asså xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 jaha då fick man svar från FAGEX!Skyll dig själv, du fick den bannad enligt meddelandet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg