VAZE Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Jag har lvlat en dk till lvl 60 och vill ha flying mount (kostar runt 600g) men problemet är att jag bara har ca 60 i mining och 60 i skinning, så vet ni något tips jag kan skaffa gold ? Kör på kazzak kanske någon är snäll och lånar ut lite gold :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Du questar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 12 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Du questar gör det men skulle vilja känna gold lite snabbar kanske något jag kan göra medans jag går runt och farmar mina proffesion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Du questar gör det men skulle vilja känna gold lite snabbar kanske något jag kan göra medans jag går runt och farmar mina proffesion Ja, vad brukar man göra medans man utövar proffessions? Just det, man kan göra quest i området där du springer runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Fortsätt levla och questa, du kommer få råd tillslut. Jag köpte inte flying för än jag var level 76, då kom alla jobbiga zoner. Man behöver egentligen inte i lägre level. Så, som sagt fortsätt questa/levla så får du råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Du tjänar fete mkt pengar i outland... e lvl 63 och har 400 g, och hade 90g i lvl 60... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Jag tjänar ca 400g /h på att göra dailys (fast det gör jag aldrig :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Jag tjänar ca 400g /h på att göra dailys (fast det gör jag aldrig :P ) Borde de inte vara 400g per dag om det är Dailies som håller det uppe vid 400g? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Ehm, bara för att man kan ha fly mount på 60 betyder det inte att man måste... <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Ehm, bara för att man kan ha fly mount på 60 betyder det inte att man måste... <.< What he said, klarat mig bra utan på min warrior, 70-80. Dock på min druid köpte jag epic flying runt 73, eftersom druider inte behöver "dismounta" när dom plockar saker speeda de upp mitt lvlade väldigt mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg