Hoppa till innehåll

Installerar 3.2 Gb, Men Vad? Hjälp Tack!


Undead

Rekommendera inlägg

Tja alltså, jag ska köra trialen på WoW 10 dagar, och just nu håller jag på med att ladda ner WoW något som tar 3.2 Gigabyte! Det är hemskt mycket, så jag undrar bara om man MÅSTE ladda ner allt detta ? xD snälla inga svar om att jag är "noob" elr nåt sånt, undrar bara om saken, och iaf har jag nu laddat detta över ett dygn, och det har gått redan 2.7/3.2 GB, men man hinner ju alltid stoppa det om det inte behövs. Svar innom en timme, helst!

 

Tack så mycket!

//Turtwiig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja alltså, jag ska köra trialen på WoW 10 dagar, och just nu håller jag på med att ladda ner WoW något som tar 3.2 Gigabyte! Det är hemskt mycket, så jag undrar bara om man MÅSTE ladda ner allt detta ? xD snälla inga svar om att jag är "noob" elr nåt sånt, undrar bara om saken, och iaf har jag nu laddat detta över ett dygn, och det har gått redan 2.7/3.2 GB, men man hinner ju alltid stoppa det om det inte behövs. Svar innom en timme, helst!

 

Tack så mycket!

//Turtwiig

Du måste det, och dessutom måste du ladda ner en massa patcher också...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja alltså, jag ska köra trialen på WoW 10 dagar, och just nu håller jag på med att ladda ner WoW något som tar 3.2 Gigabyte! Det är hemskt mycket, så jag undrar bara om man MÅSTE ladda ner allt detta ? xD snälla inga svar om att jag är "noob" elr nåt sånt, undrar bara om saken, och iaf har jag nu laddat detta över ett dygn, och det har gått redan 2.7/3.2 GB, men man hinner ju alltid stoppa det om det inte behövs. Svar innom en timme, helst!

 

Tack så mycket!

//Turtwiig

Du måste det, och dessutom måste du ladda ner en massa patcher också...

 

Ja, men är det på grund av att när jag har loggat in på WoW, och så kommer det någo Uploadings elr nåt o så kommer det Error Patch Download elr någonting liknande elr helt samma xD, till saken: Var downloadar man "Patchar" ;D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte någon svara på hur man downloadar de där "Patcharna" elr vad det nu är?

 

Och Hivee, argh! Jag är förvånad över att min dator klarade 3.2 GB utan att slockna! Undrar om den skall klara 17GB? xD

 

Ps, har laddat : 2.8 GB / 3.2 GB nu :DD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaa, men nu har den börjat ladda ner någon patch som har med wrath of the lichKing att göra med, men jag tog ju på trial Burning Crusade? xD, Behöver det laddas ner den då?

 

Och dessutom.. Det laddar ju inte alls framåt, har stått i evigheter på 10%, och det står "your computer appears to be behind a fire wall"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...