Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Ska köpa ett xbox 360 och då en skärm. Jag har ingen som hellst aning om vad för slags skärm man ska ha för detta. Vill ha hjälp med att hitta en tv som är: 1. Liten, men tillräckligt stor för att det ska bli bra bild. 2. relativt billig. Ska ställa Skiten på min byrå som är: 77 cm långt och 47 cm brett. Skiter om skärmen är tjock eller platt. Så, vad finns det för skärmar som passar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Du kan ju köpa en datorskärm. Ger dig väldigt bra skärpa. Men du måste du även skaffa en VGA kabel, kolla i min 360 tips/tricks TRÅD. Du kan ju själv kolla på PRISJAKT efter en skärm som är relativt billig, och sedan fråga oss om det är någonting att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Bra tips tråd du hade där ^^ Då jag hellst inte vill lägga ut mer pengar än jag behöver på extra grejer så tror jag att jag håller mig till tv apparaturer. Eller vad kostar en liten tv jämfört med en dator skärm+vga kabel hittade en datorskärm för 1 190:- och om man då ska ha en vga kabel blir det 1509. Får man en bra tv skärm för samma pris? här är länken till datorskärmen http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....a&scid=1698 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Bra tips tråd du hade där ^^ Då jag hellst inte vill lägga ut mer pengar än jag behöver på extra grejer så tror jag att jag håller mig till tv apparaturer. Eller vad kostar en liten tv jämfört med en dator skärm+vga kabel hittade en datorskärm för 1 190:- och om man då ska ha en vga kabel blir det 1509. Får man en bra tv skärm för samma pris? här är länken till datorskärmen http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....a&scid=1698 Lägg märke till att dator-skärmar inte har integrerade högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Bra tips tråd du hade där ^^ Då jag hellst inte vill lägga ut mer pengar än jag behöver på extra grejer så tror jag att jag håller mig till tv apparaturer. Eller vad kostar en liten tv jämfört med en dator skärm+vga kabel hittade en datorskärm för 1 190:- och om man då ska ha en vga kabel blir det 1509. Får man en bra tv skärm för samma pris? här är länken till datorskärmen http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....a&scid=1698 Lägg märke till att dator-skärmar inte har integrerade högtalare. Högtalare har jag då om det skulle bli en datorskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Bra tips tråd du hade där ^^ Då jag hellst inte vill lägga ut mer pengar än jag behöver på extra grejer så tror jag att jag håller mig till tv apparaturer. Eller vad kostar en liten tv jämfört med en dator skärm+vga kabel hittade en datorskärm för 1 190:- och om man då ska ha en vga kabel blir det 1509. Får man en bra tv skärm för samma pris? här är länken till datorskärmen http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....a&scid=1698 Lägg märke till att dator-skärmar inte har integrerade högtalare. Min har det. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Om du köper en Xbox 360 HDMI versionen så kan du få bilden bättre asså om du köper en TV med HD... Om du vill ha bra bild föreslår jag att du köper en Liten 19-21 tums Datorskärm för dom är ganska billiga.. Om du vill ha ganska stor tv så köper du en... ja, stor tv xD Det går spela med princip alla tv apparater som stödjer PAL 60 :) Om du vill ha ett bra spel så föreslår jag Halo 3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Om du köper en Xbox 360 HDMI versionen så kan du få bilden bättre asså om du köper en TV med HD... Om du vill ha bra bild föreslår jag att du köper en Liten 19-21 tums Datorskärm för dom är ganska billiga.. Om du vill ha ganska stor tv så köper du en... ja, stor tv xD Det går spela med princip alla tv apparater som stödjer PAL 60 :) Om du vill ha ett bra spel så föreslår jag Halo 3 ;) 19-21 tum alltså! Ska leta lite då. Vet redan vilka spel jag ska skaffa ^_^ Bland dem finns redan halo ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Hittade en billig skärm. http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfi...a&scid=4544 Bra skärm? Bra sida att köpa ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Det finns alltid i expert! billiga skärm för endast 3k nånting =) För en lagom stor! Dom stora kostar runt 10k och det är överdrivet! Annars finns det blocket! att köpa tv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.