Hoppa till innehåll

Hur Tämjer Hunter's Djur På Wow?


Vaniljfil

Rekommendera inlägg

Hejj,jag började spela wow för ett tag sen och tycker att det är riktigt kul,men min fråga är : Hur tämjer mna djur? Asså,jag är hunters men HUR? Måste man va nån speciel level eller nått? Jag har skapat en hunter vid namn 'tanity', en night elf. Ville igenkligen ha människa,men då kan man ju inte va hunter så,.... Men nån som vet? (:

 

 

Förresten, ,när jag ändå håller på kan jag väll fråga en till sak? x) : Kan en night elf teleportera sig eller gå till stället där human's vanligtvis finns? Jag vill vara på human's ställe men jag måste va en night elf om jag ska bli hunter...... Nån som vet? (:

 

 

Tacksam för svar så fort som möjligt!

 

Ojj,skrev fel lite här o där...... Måste ha hjälp,FORT! (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Level 10? Det finns ju flera st. level 5 som har en massa djur som inte går att köpa.... Och dom är hunter och säger att dom tämjt dom själv :/

 

 

 

Vart finns båten då? (: Ska föröka åka direkt jag fått reda på det. Kostar det att åka?

Redigerat av Vaniljfil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spell för att få pet.

http://www.wowhead.com/?spell=1515

 

För att komma till båtarna, dra till Darnassus och in till The temple gardens. I den västra delen bakom banken finns en portal som leder dig ner till vattnet.

Kommer dock inte ihåg vilken båt du ska ta för att komma direkt till Stormwind eftersom jag aldrig tagit den båten själv, har inte kört WoW på ett bra tag och det var inte länge sen den båten införskaffades.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...