Hoppa till innehåll

Pvp 26k Trick


Distinction

Rekommendera inlägg

En fråga bara, vad är det för trick?

Låt mig förklara:(rätta mig ifall jag har fel någon)

Det börjar med att du och en spelare som du litar på drar upp till 'wildy' = pvp world.

Båda spelarna, alltså du och din vän ska ha 26.000 på sig. Ni ska alltså döda varandra - t.ex han slår först - och du gör inget motstånd. Och det sägs att man får jävligt bra drop's ibland.

Va helst i samma level båda 2, och kom ihåg desto högre "EP" ni har. Destå bättre drops. :)

 

- Har jag sagt något fel i detta, eller något du inte förstår kan du alltid kolla youtube. :)

Redigerat av Organism
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga bara, vad är det för trick?

Låt mig förklara:(rätta mig ifall jag har fel någon)

Det börjar med att du och en spelare som du litar på drar upp till 'wildy' = pvp world.

Båda spelarna, alltså du och din vän ska ha 26.000 på sig. Ni ska alltså döda varandra - t.ex han slår först - och du gör inget motstånd. Och det sägs att man får jävligt bra drop's ibland.

Va helst i samma level båda 2, och kom ihåg desto högre "EP" ni har. Destå bättre drops. :)

 

- Har jag sagt något fel i detta, eller något du inte förstår kan du alltid kolla youtube. :)

 

Tack, då vet jag det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Runescape FREE server är 26k needed,

2. Runescape MEMBER server är 76k needed,

3. Runescape är det tråkigaste spelet på jorden!

4. Spela WoW!

 

:)

 

Jag kan göra med dej.. om jag orkar.. är level 91+2.. Men i FreeServer gjör jag nog inte det, det är ju uselt tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...