Mattias763 Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hej jag har en PS3 40 gig och den har funkat felfritt tills nu :o När jag ska köra ett spel från en cd så kommer det fram ett meddelande 80010514 Ett fel inträffade vid startåtgärden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hej jag har en PS3 40 gig och den har funkat felfritt tills nu :o När jag ska köra ett spel från en cd så kommer det fram ett meddelande 80010514 Ett fel inträffade vid startåtgärden Jaha? Skicka den till Sony/stället där du köpte den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hej jag har en PS3 40 gig och den har funkat felfritt tills nu :o När jag ska köra ett spel från en cd så kommer det fram ett meddelande 80010514 Ett fel inträffade vid startåtgärden Jaha? Skicka den till Sony/stället där du köpte den då Aa, det blev så för mig så skicka jag in den och så fixa dem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Från ett cd? (Om jag fattar rätt) Det går ej köra brända spel min lilla väne på ps3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Det vet han nog. Med CD tror jag att han menade blu-rayskiva alternativt en CD med musik eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Från ett cd? (Om jag fattar rätt) Det går ej köra brända spel min lilla väne på ps3 ;) Vad snackar du i? Det gör det visst det, du vet väl inte om han har ett chippat eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Finns inte chip till Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jalkapallo Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 (redigerat) *§3.5* Redigerat 22 September 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 40gb har haft problem med lasern som läser så du får skicka in den helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.