Fuskaren99 Skrivet 17 September 2009 Rapport Skrivet 17 September 2009 (redigerat) Hur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!! Redigerat 21 September 2009 av Fuskaren99
Muggebigge Skrivet 22 September 2009 Rapport Skrivet 22 September 2009 Hur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!! Jag använde virvelvindgrejen, fast ufot är allra bäst fast det tror jag du inte har fått. Slå bara på ögat
Fuskaren99 Skrivet 22 September 2009 Författare Rapport Skrivet 22 September 2009 Hur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!! Jag använde virvelvindgrejen, fast ufot är allra bäst fast det tror jag du inte har fått. Slå bara på ögat tack sååååååå mycket, har fårsökt att klara honnom i flera timmar, har haft ufot 1 gång
ZXC Skrivet 24 September 2009 Rapport Skrivet 24 September 2009 Hur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!! Jag använde virvelvindgrejen, fast ufot är allra bäst fast det tror jag du inte har fått. Slå bara på ögat tack sååååååå mycket, har fårsökt att klara honnom i flera timmar, har haft ufot 1 gång Är du ironisk? :huh:
Fuskaren99 Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Skrivet 26 September 2009 lite, men har försökt klara den i några timmar
ZXC Skrivet 26 September 2009 Rapport Skrivet 26 September 2009 lite, men har försökt klara den i några timmar OK Ge inte upp, jag håller lugnt med om att den är den svåraste bossen så använd alla flygande krafter som jag sa på min lillrbrors inloggning ( :blink: JA DET ÄR SANT)
Rekommendera inlägg