Hoppa till innehåll

En Level Guid Till Mig!


Undead
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Alltså jag söker en bra guide som får mej så snabbt som möjligt från level 7 - 20! ( Också bra om man tjänar mycket pengar på det! )

 

INFO:

HumanPaladin! Armour ca. 500, med ett helt okej vapen ( 5-9 dmg )

OBS: Det här är min första account, så jag är inte värst erfaren! ( Det är därför jag ber om hjälp )

 

Tack i förhand!

 

//Turtwiig

Redigerat av Turtwiig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör quest i Elwyn forest till lvl 10. sen drar du till westfall och lvlar typ till 16-17 sen drar du till Redridge mountains

sen lvlar du till 20.

 

OBS glöm inte att göra paladin quest och att skaffa bra saker och att lära dig saker

Redigerat av Tobbex7
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör quest i Elwyn forest till lvl 10. sen drar du till westfall och lvlar typ till 16-17 sen drar du till

sen lvlar du till 20.

OBS glöm inte att göra paladin quest och att skaffa bra saker och att lära dig saker

Sen drar han till vad? :rolleyes:

 

Han ville ju bara komma till 20 :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör quest i Elwyn forest till lvl 10. sen drar du till westfall och lvlar typ till 16-17 sen drar du till

sen lvlar du till 20.

OBS glöm inte att göra paladin quest och att skaffa bra saker och att lära dig saker

Sen drar han till vad? :rolleyes:

 

Han ville ju bara komma till 20 :_

 

Läs igenom vad du skrev kära du, "sen drar du till sen lvlar du till 20."
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör quest i Elwyn forest till lvl 10. sen drar du till westfall och lvlar typ till 16-17 sen drar du till

sen lvlar du till 20.

OBS glöm inte att göra paladin quest och att skaffa bra saker och att lära dig saker

Sen drar han till vad? :rolleyes:

 

Han ville ju bara komma till 20 :_

 

Läs igenom vad du skrev kära du, "sen drar du till sen lvlar du till 20."

 

 

Hoppsan!

 

har fixat nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej! Är level 9 just nu. Var är Redridgemountains? vad är det för monster/fiender där?

 

Fortsätt att komma med bra alternativ.

 

:)!

Westfall är hyfsat skoj lvl 10+, som sagt. Redridge Mountains ligger öster om Elwynn Forrest, det ser du på kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...