Morbid Desiré Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag har inte direkt skolkat då men jag har gått från skolan en gång.... Jag hadde slagits med en kille som hette Jens och han var så j*vla störande så jag slog ner han och stack hem!!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ja har skolkat flera gångerhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/blackeye/AR15firing.gif läraren tyckte att jag var lite våldsam så ja blev sur och drog hem.http://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/ed/wink2.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 ne inte jag men en i min kompis klass har varit borta från skolan 40% av skoltiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Har inte gjort det men jag har tänkt göra det från musiken ( tar död på en musiken alltså ) samma här!!! musiken är det sämsta som finns i min skola!!han e världens SÄMSTA lärare!! men jag går i 6:an och om vi skolkar från nått får vi kvarsittning...till och med om vi missar 5min... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 en i min klass får stanna hemma från skolan om hon vill! men det vill hon inte för hon har inget att göra hemma så hon kommer till skolan ändå!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 13/04-2004 19:34:09) Aldrig gjort, kommer aldrig göra. Gick t.o.m. till skolan en dag när jag hade feber - det var liksom dubbellektion matte den dan! Jag med..Fast det tog på en, eller hur? Nästann alla i vår klass går med feber :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det var anorlund. i vår klass får nån pyte lite huveverk och stannar hema en vecka typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja håller med, ni som inte vet så går jag orson och vegeto i samma klass vi tänker starta ett nytt gruppforum ni som vill bli medlem kontakta oss.Ja har skolkat en gång. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja håller med, ni som inte vet så går jag orson och vegeto i samma klass vi tänker starta ett nytt gruppforum ni som vill bli medlem kontakta oss.Ja har skolkat en gång. :rolleyes: viste jag inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har aldrig skolkat! :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg