isMaNnen Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 (redigerat) Hejsan! Jag har börjat på en liten runescape serie på youtube, och vill ha lite feedback! Jag tycker själv att mina egna filmer känns lite sega, och funderar på hur man skulle kunna göra det bättre, förslag? :) välkommnar även förslag till storyn på mina framtida avsnitt i serien! Förlåt om detta är i fel forum, kan isåfall en moderator / Admin flytta på posten? Länk till avsnitt 2: http://www.youtube.com/watch?v=P8PNg1DcN0Y Redigerat 18 September 2009 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Jag tycker att den är bra gjord. Det är bara en sak som jag tänkte på.. Ni låter ganska tråkiga. :P Era röster får en att somna, ha lite mer energi så blir det susen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 :meddum: håller med! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 nice gjord! Men halva filmen var ju asså när snubben sprang omkring och när dom Knullade. Lite långtråkigt. Få mer handling i den. Den är ju som sagt grym gjord" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 du är verkligen bra på att göra film! men som sakt skulle den bli bättre om du hade litte mer energi i rösten. kolla in gods exposed av tehnoobshow så får du säkert en ide på hur jag menar. :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg