Gäst nicke02 Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 (redigerat) Har läst på ganska många forum nu och även jag undrar om det verkligen finns ett roll hack? Redigerat 18 September 2009 av nicke02 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Har för mig att det var ett aprilskämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Japp det var det. Tror att så fort man skrev /roll blev man rick rollad av addonet. Ganska roligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Har för mig att det var ett aprilskämt.Aha ok :) Japp det var det. Tror att så fort man skrev /roll blev man rick rollad av addonet. Ganska roligt :POkej :D Aja då kan någon mod låsa tråden då min fråga har blivit besvarad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Låser tråden på trådskaparens begäran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg