Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjena har nysss börjat lira fifa och har några frågor:

1. Vad är skillnaden om man har en profile man loggar in på alltså EA Account och om man inte har?

2. Hur sätter man egen taktik? / Hur byter man ut spelare under en match?!

3. Hur vet man hur många poäng man har fått så man kan köpa bollar o.s.v?

4. På ett annat fotbollsspel jag hade så när man spelad en cup och vann den så fick man ganska mycket poäng/pengar som man kunde köpa grejer med, men hr fattar jag nt ens hur man startar en cup.

Alltså inte en liga utan en snabb cup.

5. Jag startade la liga men jag spelar alla lag, hur kan jag göra så att jag bara tex spelar barcelona?

6.Kan ni några tanget dribblingar så skriv dom gärna här.

7.Såg på Spel & Fusk, där skrev man att det fanns några spelare som tränade snabbt, tränar man dom spelarna om man gör ett eget lag då eller och köper dom?

8. Om det är så , hur lägger man dom ut på träning och vad det ska träna? Eller egentligen är det inte lättare och bara köra "edit"?

Jag ska kolla lite mera på sakerna, kanske några frågor kommer att jag få reda på själv innan ni svarar, men jag hoppas att ni svara lite så och berätta hur man gör lite saker o så :) hehe peace!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...