Undead Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Hej, jag tänkte köpa Cataclysm, WoW 3:an. Men då kom min kompis att tänka på, att man kanske behöver Burning Crusade och Wrath of the lich king? Är det så alltså, att dom behövs för att ladda ner Cataclysm? ( Samma fråga ställs om man behöver Burning Crusade för Wrath of the lich king )! Tacksam för svar. //Turtwiig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 nope inte för min kompis. Han har bara WoW och Wrath Of The Lich king. Så tror ej du behöver nåt för cataclysm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Denisb, gtfo. Du måste ha World of Warcraft för att kunna spela Burning Crusade. Du måste ha World of Warcraft och Burning Crusade för att kunna spela Wrath of the Lich King. Du kommer behöva ha World of Warcraft, Burning Crusade och Wrath of the Lich King för att kunna spela Cataclysm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 ForlorN har rätt du komma att kunna köra wow utan expansioner, men för att uppgradera ditt acc till catalysm behövs tidigare expansioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Alltså, du kommer kunna gå runt i världen dom har ändrat men om du vill spela som goblin eller worgen eller levla upp till 85 behöver du cataclysm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 19 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 okeeej. tack allihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Denisb, gtfo. Du måste ha World of Warcraft för att kunna spela Burning Crusade. Du måste ha World of Warcraft och Burning Crusade för att kunna spela Wrath of the Lich King. Du kommer behöva ha World of Warcraft, Burning Crusade och Wrath of the Lich King för att kunna spela Cataclysm. Wtf is you problem? Jag sa att JAG TROR ATT HAN EJ BEHÖVER. HUR FAN SKA JAG VETA ATT MIN KOMPIS INTE HAR DET INSTALLERAT DET ÄR TYP INTE ATT JAG GÅR RUNT OCH SÄKER IGENOM HAN JÄVLA DATA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Anfall? Men det är som Forlorn säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Denisb, gtfo. Du måste ha World of Warcraft för att kunna spela Burning Crusade. Du måste ha World of Warcraft och Burning Crusade för att kunna spela Wrath of the Lich King. Du kommer behöva ha World of Warcraft, Burning Crusade och Wrath of the Lich King för att kunna spela Cataclysm. Wtf is you problem? Jag sa att JAG TROR ATT HAN EJ BEHÖVER. HUR FAN SKA JAG VETA ATT MIN KOMPIS INTE HAR DET INSTALLERAT DET ÄR TYP INTE ATT JAG GÅR RUNT OCH SÄKER IGENOM HAN JÄVLA DATA! Börja grina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Denisb, gtfo. Du måste ha World of Warcraft för att kunna spela Burning Crusade. Du måste ha World of Warcraft och Burning Crusade för att kunna spela Wrath of the Lich King. Du kommer behöva ha World of Warcraft, Burning Crusade och Wrath of the Lich King för att kunna spela Cataclysm. Wtf is you problem? Jag sa att JAG TROR ATT HAN EJ BEHÖVER. HUR FAN SKA JAG VETA ATT MIN KOMPIS INTE HAR DET INSTALLERAT DET ÄR TYP INTE ATT JAG GÅR RUNT OCH SÄKER IGENOM HAN JÄVLA DATA! Om du inte vet, svara inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Ja, för att få alla funktioner Cataclysm erbjuder måste du ha alla tidigare expansioner. Därmed låser jag tråden. Nu får fortsätta eran rage-diskussion via PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg