PotTe Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Hej, jag undrar hur man typ " Tar kort på nåns ansikte (med stängd mun) Sedan kan jag göra i nåt program eller? så att munen rör sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Jag antar att du har sett det på någon film, kan du länka till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 tror att han menar lip sync Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Ja vänta göra snart **EDIT** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 om du har tagit bilden själv kan du ju ta med dom olika uttrycken så att du kan animera med de bilderna(gimp är lättast att animera med tycker inte jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 om du har tagit bilden själv kan du ju ta med dom olika uttrycken så att du kan animera med de bilderna(gimp är lättast att animera med tycker inte jag) Jaha, vad tycker du då? Men som han säger, ta olika bilder med olika ansikts (mun) uttryck och animera ihop bilderna i något program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Adobe flash cs3 är skit nicet. Kostar en några tusen dock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 tror att han menar lip sync lipsync = Mima, eller finns det något program som heter lip sync? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.