Funkis Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Hej. Jag håller på och arbetar med en liten intervjusamling i min skoltidning. Idén är det att jag ska göra som en street style - att man frågar om personens kläder, varifrån man fick de där skorna osv - om människor som var med på skolans karneval. Det handlar om runt 15 pers jag ska fråga och de två första frågorna i intervjun är "Vad föreställer du?" och "Varifrån fick du tag i dina kläder?". Den tredje frågan ska vara en fråga som inte har något alls med saken att göra, det kan vara "Vilken facebook applikation använder du mest?" eller "chilla en dag med knutbypastorn eller Helge Fossmo?". Det ska vara en helt slumpmässig fråga, lite humoristisk, men läsarna ska kunna relatera sig till dem. Behöver lite hjälp med att komma på dessa frågor, tack i förväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Brandsta citysläckers eller Darin? Btw så hade jag valt Knutsbypastorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Laddar du ner musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Vad har du för tankar om svininfluensan? Så var det i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Nämn en artist eller ett band som får dig att må illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Hej. Jag håller på och arbetar med en liten intervjusamling i min skoltidning. Idén är det att jag ska göra som en street style - att man frågar om personens kläder, varifrån man fick de där skorna osv - om människor som var med på skolans karneval. Det handlar om runt 15 pers jag ska fråga och de två första frågorna i intervjun är "Vad föreställer du?" och "Varifrån fick du tag i dina kläder?". Den tredje frågan ska vara en fråga som inte har något alls med saken att göra, det kan vara "Vilken facebook applikation använder du mest?" eller "chilla en dag med knutbypastorn eller Helge Fossmo?". Det ska vara en helt slumpmässig fråga, lite humoristisk, men läsarna ska kunna relatera sig till dem. Behöver lite hjälp med att komma på dessa frågor, tack i förväg!Är kläderna ekolokiska kan man ju fråga. Offtopic "Vilken facebook applikation använder du mest?" Farmville!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.