Champagne Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Tjenare... Jag behöver bara 2 achievements till för 1000/1000 G Dom jag behöver är : Toys in the Attic Purchase all guitars from The Vault (Bass/Lead/Rhythm) Love Me Two Times Complete all songs on the setlist as the Bass/Rhythm guitarist ( Local or Xbox LIVE - primary user) Och nu undrar jag om någon som har spelet kanske vill hjälpa mig för det går att få den online :) Gamertag: SLeepINGwhatER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Nej, det går inte att få den online, enligt de flesta. Den brukar glitcha då. Kolla xbox360achievements.org för att få reda på hur du kan göra den själv, för jag orkar inte förklara. :P (har 1000/1000 i det här spelet btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.