Hoppa till innehåll

Bara En Liten Tanke Som Föddes Nyss...

Rekommendera inlägg

Har nämnt detta innan, då mer eller mindre seriöst.

Men nu börjar jag fundera på allvar.

Ta en titt i Game Boy och GBA forumen.

Vad är ämnet som nästan tar upp 99% av forumen?

Jo, pokémon, pokémon och åter pokémon.

Vilket gör att forumen snarare har blivit pokémonforum.

Då kom jag bara att tänka på något som antagligen aldrig kommer genomföras, men jag vill ändå nämna det.

Det verkar som om alla som får problem o dyl med pokémon bara MÅSTE göra nya ämnen hela tiden vilket gör att man knappt ser skymten av nåt annat.

Så varför inte ha ett eget forum för just de spelen?

Bara en liten åsikt, få se om nån tänkt på samma sak...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då skulle det ta jätte mycket plats om man ska göra forum om: Pokemon, Zelda, GTA, HALO, Mario, Metroid osv.

Och admin sa en gång att man ska göra en ny tråd om det.

Och Officiella får man inte göra. Och alla vet att pokémon är världens bästa grejs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Zelda, Mario osv gör inte nya trådar hela tiden, och de tar i vilket fall som helst inte över ett forum, som pokémon gör.

Det spelar ingen roll om pokémon är bra eller inte, det är just att det tar över ett forum.

Om det inte är någon bra idé med ett eget forum, vilket jag själv inte direkt tycker, så föreslår jag istället att man försöker minska mängden inlägg om samma saker.

Allt behöver inte vara i samma tråd, men det är just det att det blir så många...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Zelda, Mario osv gör inte nya trådar hela tiden, och de tar i vilket fall som helst inte över ett forum, som pokémon gör.

Det spelar ingen roll om pokémon är bra eller inte, det är just att det tar över ett forum.

Om det inte är någon bra idé med ett eget forum, vilket jag själv inte direkt tycker, så föreslår jag istället att man försöker minska mängden inlägg om samma saker.

Allt behöver inte vara i samma tråd, men det är just det att det blir så många...

Hrhm Besök N64 forumet. Där är det lika mycket Zelda som Pokemon i GBA.

Pokémon kan ta över världen. Men det spelar väll ingen roll.

Och admin har sagt att man ska göra en ny tråd om man behöver hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är just det jag menar. Om det tillhör samma ämne som ett annat, så vad hindrar att man skriver i det ämnet istället för att göra nya hela tiden?

N64 forumet är jag inte inne på, så det har jag ingen kommentar om...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...