Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Den använder mindre resurser och där därmed bättre, PS3 Slim dvs., den är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Den använder mindre resurser och där därmed bättre, PS3 Slim dvs., den är bäst!ÄNTLIGEN! o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna Tror så med. En slim 120GB kostar mindre än en 40gb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Har inte Ps3, men jag tycker Slim ser mkt bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna mm visst jag har båda (vill inte låta skrytsam för jag ska sälja slimen för 60gben fick YLoD jag föredrar STARKT FAT jag har redan skrivit varför Redigerat 26 Juli 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna Jag köper inte en ny slim pga några saker, bland annat ps2-stöd, luckan som endast finns på de gamla versionerna, och den är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna Jag köper inte en ny slim pga några saker, bland annat ps2-stöd, luckan som endast finns på de gamla versionerna, och den är snyggare. finns det äns någon lucka på slim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna Jag köper inte en ny slim pga några saker, bland annat ps2-stöd, luckan som endast finns på de gamla versionerna, och den är snyggare. finns det äns någon lucka på slim? facepalm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 tycker att slim är lite onödigt, den är mindre vilket gör den mer ömtålig och att det inte får plats lika mycket minne (ej 100% säker men antar). Så : PS3: 5/5 slim: 2.5/5 lol "onödigt", "ömtåligt"? Är det också onödigt att ha en liten och ömtålig mobiltelefon istället för en med storleken av en mikrovågsugn? Slår vad om att alla som värderar fat över slim är dom som har en fat och inte orkar köpa en ny och försöker hitta på ursäkter varför den är sämre. Det enda som är något bättre är att man slipper koppla om om man vill spela ps2, på hälften av versionerna Jag köper inte en ny slim pga några saker, bland annat ps2-stöd, luckan som endast finns på de gamla versionerna, och den är snyggare. finns det äns någon lucka på slim? facepalm suckvarför skriver jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Båda gör ju exakt samma saker, Men jag tycker Slim för den tar mindre plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.