Nacke3000 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Tjena! Jag vet redan att massa spelare vill ha en ny skill på Runescape. Jag satt och funderade ifall man ens kan göra fler skills. Jag menar allt finns redan. Så jag kom på denna idén att göra en tråd om detta! Vad för ny skill går det ens att göra på Runescape? (en vettig skill) Vill inte att folk ska skriva flyga,dansa,hoppa. Typ sånt är ju onödigt. Så vad kan man ha för ny skill på Runescape som kommer funka bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Sailing!!!! 8D 8D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Ja det kanske skulle funka. Hmm... Men vet inte vad det skulle vara bra för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Det kommer en ny skill innan jul... Men håller med, fins inte mycket fler saker att göra skills av, så e lite spänd på den nya skillen :P Kommer göra nytt member när den kommer bara för att testa den. Då får WoW vänta:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Kommer det en ny skill innan jul!!! DETTA HAR JAG VÄNTAT PÅ! Men hur vet du det? <_< Är det bara ett rykte eller? Hoppas du har en sann källa. OnT:Kanske skulle gå med någon slags...hmm... Riding. Eida på saker. Nej jag vet faktist inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Jagex har redan sagt att det inte är Sailing, och om det skulle komma ut skulle det nog vara den sämsta skillen någonsin. Ridning kommer det nog in heller vara då dem sagt att det blir svårt att ta sig till vissa ställen. Läs Q&A här: http://devblog.runescape.com/view_post.ws?...d=30&page=1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Jag läste att den nya skillen kommer heta Necromancy. MAGIC OF DEATH! Fattade inte allt. Men det är en besvikelse tycker jag. Jag gillar inte magi och tränar det inte :-( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Jag läste att den nya skillen kommer heta Necromancy. MAGIC OF DEATH! Fattade inte allt. Men det är en besvikelse tycker jag. Jag gillar inte magi och tränar det inte :-( Detta är bara ett tillägg till magic-skillen. Som ni alla kanske vet så ska Jagex uppdatera magic skillen. Detta kan vara en av uppdateringarna. Varför skulle dem fixa en till magic baserad skill för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Vet ej det låter som en updatering men det står som om det är en ny skill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Vet ej det låter som en updatering men det står som om det är en ny skill.Okej, vart läste du detta?Snälla, kom inte med en länk till en fanboys forum. Har Jagex själva sagt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Att Necromancy kommer, vilket är en update av Magi'n - det har väll inget att göra med den nya, nya skillen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Att Necromancy kommer, vilket är en update av Magi'n - det har väll inget att göra med den nya, nya skillen?Han skrev att det är den nya skillen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg