Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Ja, hur mycket tror ni jag får för en level 93? massor med skills över 70, men inga som är över 90. 7mil pengar.. Snart en Quest-Skillcape och 89 fletch? Är ju intressant vad man får för den, jag har ju slutat spela Runescape i varjefall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Kan du vara lite mer specifik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 det är nog inte så många som tycker det är kul om nästan alla qeusts är gjorda så att du nästan har en qeust cape är nog inte så bra då. men annars tror jag nog du kan få rätt mycket för den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Ja, hur mycket tror ni jag får för en level 93? massor med skills över 70, men inga som är över 90. 7mil pengar.. Snart en Quest-Skillcape och 89 fletch? Är ju intressant vad man får för den, jag har ju slutat spela Runescape i varjefall :P Det är bättre att ta två bilder på din account istället för att beskriva på det där sättet. Ta en screenshot på skills och en på quests. Kan du vara lite mer specifik? Han menar att han vill veta hur mycket den är värd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg