Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Ja, jag var i SaurFang Realmen! Nu laddade jag ner patchen 3.2.2 o så blev Relalmen till en annan! o saurfang finns inte på realmlistan nu!! Hur ska jag slippa tillbaka till saurfang o spela på mina gubbar, eller måste jag börja på en ny server/realm? [ OBS. Saurfang är inte en av de servrarna som skulle avstänga en viss tid! ] Hjääääälp! pS: OBS! Detta är min kompis account, som han gick med på att dela med mig, vad ska han nu säga om detta?! HELP ASAP! // Turtwiig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 http://www.fuska.se/forum/bVanligt_Foereko...t_b-t77080.html F: Varför brukar servrarna vara nere på onsdagar? S: Varje onsdag från kl 5-11 är alla servrarna nere för att dom ska uppdatera honor stats och kanske lägga in en ny patch. Inskickat av: BloodRogue F: Klockan är över elva och många andra servrar är uppe, men inte min! varför? S: Det kan bero på många saker, oftast är det eftersom det kan uppstå problem när dom försöker installera patchen på just den servern. Blizzard har också ganska nyligen uppdaterat programvaran i alla servrarna, och det kan ta ett tag innan de fixat allt med det. Servrarna brukar senast vara uppe eftermiddag nästa dag. Inskickat av: BloodRogue Men enkla ord, vänta tills din server kommer upp igen. Läs ovanför för mer info. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Inget av det där var svaret på min fråga, men iaf kom jag på varför detta hände. Mod kan låsa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) Man ska nog inte dela account med sin kompis , kan hända att ni blir ovänner och han deletar din gubbe Redigerat 23 September 2009 av SpaceBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 alltså det är hans account, och han har gett lösenordet åt mig ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) Inget av det där var svaret på min fråga, men iaf kom jag på varför detta hände. Mod kan låsa! Jaså, vad var felet då? turtnub Redigerat 28 September 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Man ska nog inte dela account med sin kompis , kan hända att ni blir ovänner och han deletar din gubbeOm man e bra kompisar är det lix inga problem... Delade acc med en kompis i flera månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Än en gång.. Mod lås! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg