Link1 Skrivet 23 September 2009 Rapport Skrivet 23 September 2009 tja, jag har försökt modda in bilar i san andreas, men när jag ska starta spelet så stannar det på halva JÄMT har aldrog fått någon modd att funka blir väldrig ''ledsen i ögat :'( '' xD men om någon vet så HJÄLP!!!!!!!!! (A) vill veta vilka program osv, får gärna vara bild guide lr film bara jag får det å funka (har prövat det messta i ett halv år och pallar inte krånga mer) så snälla HJÄLP
Northwest Skrivet 23 September 2009 Rapport Skrivet 23 September 2009 har du andra versionen måste du ladda ner ett program som gör om ditt SA till version 1. http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...r_Patch%3B74661 har för mig att det var den jag använde.
Link1 Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Skrivet 23 September 2009 vad använder du för program? (A)
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 September 2009 Rapport Skrivet 28 September 2009 Du kan också Använa imgtool 2.0 sök på google med den kan du få in Nya Kläder och så Men för att få in bilar använd dig utav SAMI (Sanandreas Mod installer) <------------ den är mycket enklare och det går lätt att få in bilar i den + att den gör backups på alla dina filer så inget krångel eller att det krachar :) så gå till www.google.se och sök på img tool eller SAMI Rekommenderar SAMI :)
Northwest Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Skrivet 1 Oktober 2009 det ända dåliga med SAMI är att det är många mods som inte kan installeras :angry:
Link1 Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2009 okej tack för hjälpen sami funkar utmärkt men det fryser ibland man vad kan man begära, undrar också hur man lägger in andra sparade spel, tex jag laddar ner en spar fil lägger den i C:\Documents and Settings\''namn''\Mina dokument\GTA San Andreas User Files och startar spelet jag ser spar filen där men när jag ska ladda spar filen så stängs Gta sa av varför någon som kan hjälpa ? xD
Gäst Eminem4Life Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) okej tack för hjälpen sami funkar utmärkt men det fryser ibland man vad kan man begära, undrar också hur man lägger in andra sparade spel, tex jag laddar ner en spar fil lägger den i C:\Documents and Settings\''namn''\Mina dokument\GTA San Andreas User Files och startar spelet jag ser spar filen där men när jag ska ladda spar filen så stängs Gta sa av varför någon som kan hjälpa ? xD om du har laddat ner en sparfil som Gör att Du har 100% och klarat ut allting storyn Med Mera så ladda ner sparfilen och och spara den till skrivbordet sen gå till Start Mina dokument sen klicka på Gta sanandreas Userfiles :) Nu Minimera Alltså minska Gta sanandreas User Files mappen och gå tillbaka till skrivbordet sen kopiera eller dra sparar filen du ladda ner och dra den och släpp eller Klistra in den i Sanandreas USer Files mappen Njut :) Edit såg att du gjort det Redan om det krachar så kan du ha moddat det för mycket eller gjort fel helt enkelt pröva med att först ta bort filen sen kopiera och klistra in i Gta Sanandreas Userfiles Mappen om det inte funkar dra och släpp den i userfiles mappen annanrs så måste du kanske ha cleo mod3 tror jag :) funkar inte nånting pröva med att backa upp dina filer och funkar inte det heller så gå in på www.google.se och sök där :) lovar att du kommer få svar jag fick det iallafall Redigerat 2 Oktober 2009 av Eminem4Life
Rekommendera inlägg