Animal Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Tja, gjorde just "Green Sabre" då man räddar sin polare och blir sedan tagen av polisen och utkörd till en liten håla. Gjorde lite saker där borta och sedan åkte jag hem till mitt "hood", men då märkte jag att alla "gäng områden" var borta, dvs. att det var inte t.ex. lila på en del av staden osv. och det fanns inte heller ett dollar tecken utanför mitt hus där man kunde hämta upp pengar då och då. Hur får man tillbaka detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Genom att köra vidare i spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 ah, hur lång tid tar det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 tills du åter vänder till Los Santos för dom sista uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 tills du åter vänder till Los Santos för dom sista uppdragen.Definiera gärna "sista", kommer det vara i slutet av spelet eller? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Näst i slutet, väldigt nära iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 tills du åter vänder till Los Santos för dom sista uppdragen.Definiera gärna "sista", kommer det vara i slutet av spelet eller? :o 3-4 uppdrag innan sista typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg