jk78ki Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Hej nu har det blivit så att jag trykte på fel knapp när jag spelade fallout 3 så jag stal mat eller nåt och fålk började jaga och skjuta mej och jag måste prata med en av dom som jagade mej och det sparades :( . Så jag undrar nu om det går att få dom att inte vara arga på mej igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Du stal mat så började folk skjuta dig? Tror snarare att det är så att du råkade slå till eller skjuta någon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 25 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 (redigerat) det låg en gubbe och sov och jag skulle prata med han tänkte väcka han men då låg det nån sak brevid och den lyckades jag få tag på efter han vaknat :(. då blev han rädd och sprang ut Redigerat 25 September 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Hej nu har det blivit så att jag trykte på fel knapp när jag spelade fallout 3 så jag stal mat eller nåt och fålk började jaga och skjuta mej och jag måste prata med en av dom som jagade mej och det sparades :( . Så jag undrar nu om det går att få dom att inte vara arga på mej igen? finns ju fusk till så att alla gillar dig. men du får söka själv orkar inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Ladda ett tidigare sparat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 (redigerat) har bara en + den som kommer när man kommer ut ur vault 101 eller va det heter. Jag får väl börja där ifrån då. :angry: :( Redigerat 26 September 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Ja, tyvärr =/ Du får spara oftare. Om du inte har kommit så långt gör det ändå inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 (redigerat) nä har ju inte kommit så långt som tur var men det ganska lång tid att gå genom ställena.(glömde att man kan flytta sig med den där "Pit-boy"). :angry: Redigerat 26 September 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Brukar funka att lämna platsen i några dagar, och sen komma tebax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RobbazKing Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Skjut tillbaks bara! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.